Profil #39746

I løbet af min karriere har jeg taget ansvaret for at styre adskillige tiltag og aktiviteter af projektorienteret karakter, hvorved jeg har udviklet kompetencer, indenfor planlægning, optimering og styring af processer med høj fokus på kvalitet og kontinuerlig fremdrift. Alt sammen med et direkte link til virksomhedens strategi og budgetmål.

Projektledelse Strategisk overblik Relationsopbygning Eksekvering Analytisk Struktureret Kunderrådgivning Kundepleje Marketing Forretningsorienteret Procesoptimering Automation  

Opdateret 24. august 2017
Min uddannelse
2012 - 2013

Anden lang videregående udd.

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

Master i International Business
Sydney Business School, Australien
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: august 2012 - august 2013
Min erhvervserfaring
2016 - nu

Marketing Manager & Business Development

FranklinCovey Danmark

I rollen som Marketing Manager er jeg tovholder på firmaets strategiske projekt indenfor digital marketing. Her beskæftiger jeg mig med bl.a.:

• Projektledelse af den digitale udvikling i virksomheden, nyhedsbreve, kampagner, website m.m.
• Kortlægning af interne processer samt analyse heraf
• Implementering af Marketing Automation systemet Act-On samt introduktion af programmet til organisationen
• Forankringen af de digitale processer samt integration med CRM
• Rekruttering og ledelse af praktikanter

Derudover arbejder jeg fortsat med opgaver i relation til min tidligere rolle som Inside Business Partner, hvorfor min dagligdag er bredtfavnende med stor variation i ansvarsområder, hvilket stiller høje krav til at kunne balancere de mange aktiviteter.
Arbejdsområde: Marketing & Reklame
Periode: december 2016 - nu
2013 - 2016

Inside Business Partner

FranklinCovey Danmark

Som Inside Business Partner har jeg udviklet mine kompetencer inden for kommunikation i den brede snitflade med internationale stakeholders, såvel som interne nøglepersoner, som jeg supporterer med henblik på udvikling af forretningen. Den høje involveringsgrad har givet mig en solid forståelse for de prioriteter, der linkes direkte til strategien.

Udvalgte arbejdsopgaver:

  • Servicering af virksomhedens største kunde i et strategisk samarbejde med fokus på udvikling, fastholdelse og forøgelse af engagementet i deres organisations medarbejdere og ledere.
  • Etablering af struktur i styringen af events rettet ud mod potentielle kunder. Ansvarlig for alt fra planlægning og udformning af invitationer til opfølgningen af alle events.
  • Oprettelse af og kontinuert fokus på virksomhedens LinkedIn side med henblik på profilering af firmaet for at øge kendskabsgraden, markedsføring af events m.m.
  • Organiseringen af faglige netværksarrangementer for certificerede undervisere for at fremme videndeling. Introduktion af ny platform, som har givet mig muligheden for at strømline kommunikationen til gruppen samt styrker og åbner op for sparringen blandt medlemmerne.
  • Deltagelse på internt strategiarbejde.
  • - Support til direktøren, herunder tilretning af præsentationer, udformning af bekræftelser og fastholdelse af kunderelationer.
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: december 2013 - december 2016
    2011 - 2012

    Studentermedarbejder

    IBM Service Delivery Center Denmark A/S

    Jeg supporterede afdelingen med administrative aktiviteter:

  • Udformning af rapporter til lederen, herunder også kvalitetskontrol af konsulenternes timeregistrering
  • Ad hoc opgaver for salgsteamet
  • Support til marketing teamet i forbindelse med kundeevents og graduate dage for nye ansøgere i rekrutteringsprocessen
  • - Drift af webinarer med henblik på præsentation af tekniske løsninger til kunder.
    Arbejdsområde: Administration
    Periode: august 2011 - august 2012
    2008 - 2009

    Trainee Business Development Manager

    Jeg var salgsansvarlig og introducerede oversættelsesløsningerne til det nordiske marked. Sammen med min chef og to projektledere opstartede vi kontoret i Danmark og overtog serviceringen samt salget til nordiske kunder. Mine ansvarsområder lå i den daglige dialog med ledere og beslutningstagere indenfor oversættelse samt styringen af hele salgsprocessen fra indledende kontakt, forhandling, kontraktunderskrivelse og overlevering til projektlederen.
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: juni 2008 - maj 2009
    2006 - 2009

    Account Manager

    SoftScan

    Jeg lavede B2B salg af IT løsninger til mellemstore danske virksomheder. Jeg var med under virksomhedens vækst som gik fra 30 medarbejdere, til 150, da jeg besluttede at søge nye udfordringer. Det var lærerigt og interessant at følge udviklingen samt de ledelsesmæssige beslutninger.
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: juni 2006 - maj 2009
    Mine kompetencer
    Evner
    analytisk og struktureret forretningsorienteret kundepleje kunderådgivning procesoptimering projektledelse relationsopbygning strategisk overblik
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk polsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob
    Arbejdsområde
    Administration Human Resources Indkøb Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Projektledelse Rådgivning & Support
    Geografi
    Storkøbenhavn
    Lønønske
    41.000 DKK / måned
    Kontakt mig!